Kuvaus
Honda TRX520FA6 T3b LE -traktorimönkijä
Ääriolojen ammattilainen.
LE-mallissa on kaikki peruslaitteen ominaisuudet ja lisäksi, erittäin suojaava laadukas pohjapanssari ja karkeammalla kuviolla olevat 26 tuumaiset renkaat. Eturenkaat 26 x 9-12 / takarenkaat 26 x 11-12.
Hondan äärimmäisen hienostunut vaativien töiden ja haastavien maastojen kuningas. Honda TRX520 mönkijässä on erillisjousitettu takajousitus, elektroninen polttoaineen ruiskutus sekä kaksoiskytkimellä varustettu DCT-vaihteisto. Automatisoidussa DCT-vaihteistossa on seuraava vaihde aina valmiiksi esivalittuna ja vaihtaminen tapahtuu täsmälleen oikeassa nopeudessa millisekuntien nopeudella. Kuljettaja voi itse valita vaihtaako mönkijä vaihteet itsenäisesti vai vaihdetaanko vaihteet kahvojen napeista. DCT-vaihteisto on käytännössä automatisoitu manuaalivaihteisto, jonka edut huomaa parhaiten pahoissa paikoissa ja raskasta kuormaa vedettäessä. Yhtä lailla, normaalimmassa käytössä DCT vaihteisto on erittäin mukava ja äärimmäisen helppo käyttää. Vaihteistosta löytyy myös alennusvaihde, joilla eteneminen erityisen hankalassa maastossa on huomattavan helppoa. Peruutusvaihteen kytkeminen hoituu nyt elektronisella valitsimella, mikä parantaa käytettävyyttä esim. lumitöitä tehtäessä.
Tavaratelineet kestävät isompia hyötykuormia ja uudet säilytyslokerot mahdollistavat paremmin pikku-tavaroiden pysymisen puhtaina ja kuivina. Moottori on aikaisempaa isompi ja ennen kaikkea sen tuottama vääntö on kasvanut merkittävästi. Yhdessä DCT vaihteiston päivitettyjen säätöjen kanssa Honda TRX520FA6:lla ajaminen on entistäkin helpompaa. TRX500FA6 on perimältään haastavien ääriolojen ammattilainen, joka suoriutuu kovistakin työtehtävistä. Malliin tehtyjen monien uudistusten ansiosta se on samalla ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan paras mönkijä, mitä Honda on koskaan valmistanut!
- T3b luokan traktorimönkijä, huippunopeus 60 km/h
- Rekisteröity kahdelle
- Ajonopeuden ja vääntömomentin mukaan säätyvä Honda EPS –ohjaustehostin
- Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
- IRS-erillisjousitus taka-akselilla
- Metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus on huippuluokkaa
- Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
- Honda Suretrack etu-tasauspyörästö
- Sähköinen etuperän lukko
- 2/4–veto kytkin
- Kaksi levyjarrua edessä
- Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistä tehokkaammin
- Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
- Suuri maavara
- Tehokkaat LED ajovalot edessä ja takana
- 3 kpl työvaloja edessä (ajovalojen lisäksi)
- Iso akku (16 Ah)
- Monipuolinen mittaristo
- Optimate akkulaturin pistoke vakiona
- Kaukokäyttöinen vinssi vakiona
- Lumilevyn asennus-sarja vakiona
1-syl., nestejäähd., 4-tahti
Neste
PGM-FI
94 x 71,5 mm
Kardaani
CDI
Sähkö
Digitaalinen mittaristo
2-alueinen DCT-vaihteisto
2146 mm
1204 mm
1234 mm
1293 mm
909 mm
18.6 litraa
26 x 9-12
26 x 11-12
2 x 190 mm levyjarru
170 mm levyjarru
288 kg / 450 kg
384 kg
Ajovalot + lisävalot
Nopeuden mukaan säätyvä sähköinen ohjaustehostin
12 V
2022
Kyllä
Extreme Red
R232